Internetowa Liga Żużlowa
REGULAMIN INTERNETOWEJ LIGI ŻUŻLOWEJ
1. Regulamin opiera się w całości na zasadach Drużynowych Mistrzostw Polski Centernet Speedway Ekstraligi na sezon 2009 (http://www.speedwayekstraliga.pl/regula … 1_2008.pdf), z wyjątkami:
2. Rodzaje rezerw:
3. Kontuzje - gdy zawodnik podczas meczu doznaje kontuzji, która wyklucza go z dalszej jazdy to trener nie może go użyć w najbliższym spotkaniu, gdy dysponuje 5 seniorami może zastosować ZZ.
4. Biegi nominowane - do biegu 14 mogą być zgłoszeni dowolni zawodnicy, którzy nie wykorzystali limitu biegów. Do biegu 15 zgłoszeni mogą być tylko zawodnicy z największą ilością punktów, ale nie dotyczy to zawodników rezerwowych. Zawodnik rezerwowy może zostać przydzielony do 14 lub 15 biegu niezależnie od ilości punktów.
5. Rozgrywanie spotkań.
Spotkania rozgrywane są co tydzień. Jedna runda przypada na jeden weekend. Trenerzy mają czas na rozegranie spotkania od piątku do niedzieli do godziny 24:00. Drużyna która będzie winną nierozegrania spotkania przegrywa walkowerem (- 40 pkt biegowych, druzyna poszkodowana 2 pkt meczowe i + 40 pkt biegowych). Jest 14 rund w fazie zasadniczej i 6 w fazie finałowej (szczegóły dotyczące fazy finałowej pojawią się pod koniec fazy zasadniczej).
Spotkania są rozgrywane na zasadzie symulacji w programie SIM 3, na podstawie skilla zawodnika (skille w dziale Drużyny). Spotkania mają miejsce podczas konferencji na Gadu-Gadu, w której uczestniczą: trener gospodarzy, trener gości, sędzia prowadzący mecz programem SIM 3. Ta trójka umawia się na dogony dla każdego termin (do wiadomości: mecz trwa około 15 minut). Sędzia na bieżąco informuje trenerów o: obsadzie wyścigu, pyta o zmiany, informuje o wyniku biegu, wkleja tabele z wynikami itp. .
Lista sędziów uprawnionych do prowadzenia spotkań ILŻ w dziale Regulamin/Sędziowie.
6. Atut własnego toru.
Trener, który jest gospodarzem spotkania, posiada atut własnego toru - może przydzielić dodatkowy skill wybranym zawodnikom:
- 1 pkt skilla dla wybranego seniora (warunek: skill poniżej 7)
- 1 pkt skilla dla wybranego juniora
O tym komu przydziela dodatkowy skill informuje sędziego zaraz przed meczem, podczas konferencji na GG.
7. Awizowanie składów.
Przed każdym weekendem trener jest zobowiązany podać awizowany skład na zbliżający się mecz. Obowiązkowe numery zawodników, których musi awizować to: od 1 do 6 oraz od 9 do 14.
Offline